Bästa kundservice jag varit med om på länge måste jag säga.
Jag köpte ju ett paket säkerhetsnålar i Farsta när jag var där förra veckan och igår när jag satt med ena armbandet o höll på att räkna nålarna så såg jag att det fattades nålar.
Så idag så mailade jag kundservice och sa det att det skulle vara ca 100 nålar, men det var bara 90 i och det anser inte jag vara ca 100.
Att det fattas 1-2 nålar är ju en sak, men 10 nålar är ändå ganska mycket.
Det står på deras sida att de svarar inom 48 timmar, men att målet är inom 8 timmar, så jag väntade mig inget svar idag.
5 minuter senare hade jag fått svar så det var riktigt snabbt.
Hon skrev att det inte var bra att det fattades och att hon gärna skickade hem ett paket nålar till mig. Hon önskade mig trevlig kväll.
Så jag svarade och tackade för snabbt och trevligt mail, skrev min adress och önskade henne trevlig kväll tillbaka.
Fick sedan svar igen inom bara några minuter där det stod att paket kommer på posten.
Så ska det vara när man hör av sig till kundtjänst!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar