måndag 20 juni 2011

Helg.

Nu är helgen över för den här gången, tur det kommer fler helger..
Det var den trevligaste helg jag haft på länge, jag slapp sitta ensam, både på lördagen och söndagen vart det spontana träffar med vänner.
Lördagen kom en kompis o hälsade på på kvällen, vi satt o tjötade, skrattade o bara hängde.
Dagen efter så vaknade vi vid 9 o hörde hur det regnade ute.. Jippi..

Söndagen så satt jag bara o slappade när han åkt hem, pratade med en framtida dejt på MSN o spontant kom vi på att vi ville fika..
Så då vart det en fika kl 16 inne i stan, satt på fiket i 5 timmar innan vi gick o tog en pizza, det var gott.
När vi var klara så följde han mig till porten o sa god natt.

Kom hem vid 22:45 o satte mig vid MSN o väntade på att han skulle logga in o säga han kom hem o 20 minuter senare så loggade han in. Så sa vi god natt igen o jag la mig.
Slocknade ganska så snabbt efter att ha varit ute, är ju inte van att hitta på saker på helgerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar