lördag 12 mars 2011

Kontaktannons

Skulle nog aldrig hitta någon om jag skrev ner alla "krav" jag söker hos en kille.. Haha!!
Men kanske att det fungerar via bloggen? Nu har jag testat krogen, dejtingsidor på nätet, genom vänner, på bussen..

På krogen är de flesta fulla, på Anchor är det hopplöst att träffa någon..
Dejtingsidor kostar massa pengar och de är ändå inte bra..
Genom vänner.. Nja, de gånger jag blivit ihoptussad via vänner har det slutat illa..
På bussen.. Jag smålog mot en kille på bussen en gång, han ställde sig upp och bytte plats så han satte sig med ryggen mot mig..

Jag blir aldrig bjuden på fest så kan inte ha en chans att träffa någon på det viset (och det är ju lite "via vänner" oxå), sen är jag inte så mycket för att festa, men kanske jag känner för det någon gång..

Just det, jag glömde ju.. Jag har ju prövat på lekplatser oxå med pappor som är där med sina barn..
Risken där är ju att det kommer en arg mamma till barnen och undrar vad han håller på med.. Haha..

Så kanske jag ska formulera en kontaktannons och lägga ut på bloggen, eller vad säger ni?

1 kommentar: