tisdag 22 mars 2011

Slarver!

Jag får inte slarva med bloggen!
Iofs har det inte hänt så mycket, jag har mest gått i skolan på dagarna och hem o sova efter skolan..

Hemmet har varit kaos, jag har varit riktigt arg, ledsen och irriterad, jag har känt mig sviken av vänner, jag har haft en massa tankar om allt annat runt mig..

I skolan är det riktigt roligt, har fått bra kontakt med 3 stycken där, lite extra bra kontakt, har ju kontakt med alla men på olika sätt.
Vi har diskuterat en hel del, ofta spårar det ur men det är ju så det blir med oss ibland.. Haha..

Var borta i helgen hos en kompis, kollade film o käkade god mat, skönt att komma hemifrån lite.
Jag går i skolan 8-15 varje dag, kommer hem o stänger in mig på rummet med en gång, så kul liv har jag..

Imorgon blir det Anchor med M, vi ska dit o käka o lyssna på musik, länge sedan hon o jag var ute nu så det ska bli kul.
Det känns konstigt att gå ut mitt i en vecka, men vad gör man inte för att lyssna på bra musik? Är ju min kompis D som ska spela med bandet imorgon så det är ju klart man går dit.

Det är tur jag inte dricker så mycket för jag ska ju upp till skolan dagen efter, inte så bra o komma bakis kanske.. Haha!!

Pappa har fyllt år, ringde och grattade honom, han firade med TVn sa han.. Så det var riktigt party.. Hehe.

Idag var det elevråd, jag är med där så det var möte på eftermiddagen, vi tog upp en hel del.. Hoppas nu bara det blir ordning på vissa saker..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar