tisdag 10 maj 2011

Hemma

Ja, då var man hemma igen då, det känns väl skönt men ändå inte.. Jag hade gärna stannat kvar i Falköping.
Det har varit jättemysiga dagar med min syster och hennes lilla familj, vi har umgåtts, promenerat, ätit gott och störst fokus låg ju på lilla pluttan såklart.

Det var en sak som var jättejobbig som hände, men det är inget jag kommer skriva om här för det är såpass personligt och jobbigt.
Hade det varit om mig så hade jag kunnat berätta det, men när det handlar om någon annan så gör jag inte det.

I morse strax efter kl 5 så knackade syrran på min dörr och jag fick lillan hos mig, tröstade lite, vaggade, sedan var det dax för mat så satt där med henne o matade, så mysigt så!
Sedan somnade hon om o fick lägga sig i sin säng o jag somnade om vid 6:30 och fick sova 2 timmar till.

Saknar plutten så mycket, men ska åka ner snart igen, vill inte missa bebisåren.
Har en massa kort att titta på o även lite filmer, satt och tittade på korten på väg hem, vissa kort vart väl sådär, men många vart riktigt fina.

Imorgon är det dax för skola igen, det ska bli kul o träffa alla klasskompisar igen, nu har ju jag varit borta sen i fredags.
Ska sova strax så jag orkar upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar