lördag 28 maj 2011

Sms,

Jag läste om bussolyckan vid Slussen idag och vart lite orolig då han jag träffat kör buss där, var ganska säker på att han var ledig men var tvungen att skicka ett sms o fråga. Han var ledig som tur är + att det inte var de bussar han kör som var i olyckan (nu var det en buss i olyckan bara).
Smsade ett par sms där om choklad o glass o så..

Nån timma senare så såg jag att The grudge skulle gå på TVn inatt o den vill jag ju se, men inte vill jag se den ensam inte.. Hua..
Så jag smsade o sa att han skulle komma och titta på den med mig o flirtade lite med honom, skrev även att jag vet att det inte går, men att jag drömmer lite bara.. Hehe..

Då frågade han om den gick på TV ikväll o att han hade de på DVD.
Det tolkade jag ju som att han ville berätta att han hade de själv så jag kunde se dom en annan gång, för jag tror ju inte han skulle säga så för o jävlas.. Hehe..
Så jag skrev att den gick inatt o att jag inte vill se den själv o att det var bra att han hade de på DVD.
Han frågade om jag inte sett dom o jag sa att jag inte hade det, han tyckte vi skulle ändra på det då och det var ett bra svar.
Sedan fick jag ett jättegulligt sms från honom, lite snusk, men ändå inte.. Hehe..

"Ska jag vara helt ärlig så gillade jag Dig och Du är välkommen hit o se film med mig, och jag har nog aldrig blivigt så pilsk i närheten av någon så som jag blev med Dig. Men mer vet jag inte än. Kram"

Nu är det såhär att han respekterar mig o min kropp, de gånger vi setts o sovit ihop så har inget hänt, han har inte försökt och det har gjort mig så avslappnad i hans sällskap. Så vi har inte tagit det steget än, men sen kan man ju inte styra vissa saker.. Speciellt inte killar o sover man ihop med någon så märker man ju på ett eller annat vis att något reagerar.. Hihi..
Han har smekt min rygg, mage, armar o bara sagt hur sexig jag är, "Fattar du hur sexig du är"? fick jag höra..

Så jag skrev tillbaka att jag kände likadant, njuter i hans närvaro, tycker om honom men att jag inte heller vet mer, ingen vet ju vad framtiden har att ge. Vi har ett förhållande men vi tar det lugnt lixom o det är det bästa för både han o mig.

Sedan så ringde han o vi pratade nästan 1 timma, så nästa vecka ska vi ses och det känns så härligt, han vill se rysare o mysa skrev han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar