lördag 7 maj 2011

MYS!

Igår fick jag då äntligen träffa lillplutten.
Hon är så liten och så söt, låg och sov hos mig och tittade upp ibland med sina små söta ögon.
Jag satt och pratade med henne och tillslut så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna..

Jag hade med mig bebiskorgen jag fixat med massa kläder, gosedjur, våtservetter, blöjor, salva, nappflaska, tandborstar (ja, hon får ju tänder någon gång) o massa annat bra o ha.
När jag kom in och ställde den framför syrran så såg det ut som hon skulle börja gråta och hon ville kolla i den med en gång.

Pappa och jag var hos dom några timmar, fikade, pratade, fotade och filmade, sedan åkte pappa och jag hem till honom där jag sovit inatt.

Snart ska jag ta och gå till tåget för att åka till Falköping igen och till syrran o hennes lilla familj, det ska bli roligt och mysigt att få vara där några dagar nu.
Hon orkade inte gå igenom hela korgen igår så jag sa det att jag ville gärna vara med när hon gör det så vi ska sätta oss idag.
Alltid kul o vara med o se hur hon reagerar på allt, jag har lagt ner mycket tid, tankekraft och pengar på den korgen och det var det klart värt.

Nu ska jag ta o packa ner sakerna så jag bara kan gå sedan, tur att pappa bor granne med tågstationen typ.. Hehe..
Men jag återkommer kanske ikväll när jag har lite mer mys att berätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar