lördag 28 maj 2011

Konstigt...

Har man förhållande ska man väl ändå vilja ses eller?
Jag träffade en kille för ett par veckor sedan, första gången vi sågs så var allt jättebra, han föll, jag föll och allt kändes så naturligt.
Han sa att han inte var singel längre och jag kände samma sak.

När jag kommit hem dagen efter så hördes vi i telefon varje dag, smsade och han skrev gulliga saker, att han saknade mig och att lördagen var så långt borta.. Han ville krama om mig, titta in i mina glittriga ögon..
Efter några dagar så slutade han skriva kram, puss o kram och annat gulligt..
Vi sågs sedan på lördagen den veckan och jag kände att det var något som var konstigt, han tog nästan avstånd från mig.

Dagen efter tog jag risken att förstöra allt genom att fråga vart han egentligen stod.. Visst, 1 vecka är inte lång tid, men jag gillar inte att gå i ovisshet oavsett..
Vi pratade lite om det och vi hade inga delade meningar i något, han var väl lite rädd att jag skulle vilja flytta ihop på stört, men det sa jag att det inte kommer hända, flytta ihop med nån ligger väldigt långt fram i tiden.
Sedan var allt bra, vi hade några mysiga timmar där innan det var dag att åka iväg, han till jobb o jag hem.

Sen jag kom hem har vi inte pratat i telefon, jag har knappt fått sms från honom o knappt fått svar på de få spontana sms jag skickat till honom. Jag har legat lågt med att höra av mig faktiskt, inte velat skrämma bort honom.
Så för 2 dagar sedan så frågade jag honom om han hade lust att ses nån dag, käka lite, kolla film o så. Jag skrev oxå att vi kunde ta det nästa vecka iom han har sin son denna vecka, där visade jag ju ändå att jag låter de ha sin tid ihop och inte är desperat efter att ses..

Jag fick svar flera timmar senare, men inte ett ord om att ses, utan bara vad han o hans son gjort/ska göra under kvällen..
Fick ett till sms i går, då hade jag inte skickat något sen kvällen innan (svar på hans sms), inte heller där var det nått om att ses, utan bara vad han o hans son gjort/ska göra.. Han önskade mig trevlig helg o sa att vi får "höras här framöver".. Vad menas med det? Ska vi bara ha sms kontakt? Aldrig mer ses eller höras på telefon?

Jag svarade på det meddelandet o skrev lite bara vad jag ska göra i helgen o önskade de trevlig helg o att vi hörs..

Han vet om att jag inte vill bli lekt med o jag leker inte med honom... Han vill inte ses, det är konstigt..
När jag äntligen hittar nån som jag gillar o som påstår sig gilla mig tillbaka så vill han inte ses! Jag blir så trött på detta, jag kommer få leva ensam resten av livet eller ha ett förhållande där jag håller tyst om jag funderar på nått. Ett förhållande där jag är osäker på vad han egentligen vill, men så länge han inte gör slut så accepterar jag det..

Förstår inte hur andra gör, alla har ju fan hittat nån, jag har testat allt som jag skrivit om tidigare..
Gillar inte att vara enda singeln, (o nu räknar jag inte med dom som inte vill ha nån för det är skillnad) vill oxå ha det som de har, är det för mycket begärt?? Jag är ingen hemsk människa!!

2 kommentarer:

  1. Ja du. Vad säger man... Det där är en sån jag inte lagt mer krut på iaf. Tråkigt men sant. Du verkar ju vara ärlig med vad du vill och jag tycker det är a och o, då kan inte han missförstå iaf. Men han kan ju iaf ha tillräckligt med "balls" för å va ärlig mot dig tycker man OM han nu inte vill ses mer?! Jag är ju en sån som sällan varit singel (och har eg aldrig velat vara det heller även om jag haft himla skoj när jag varit det) och jag kan säga att det enda jag gjort (om än stort) är att vara öppen och dejtat en massa massa killar (hur bra lät det? Haha). Nä men man måste kyssa många grodor, en sanning, tyvärr. Kram

    SvaraRadera
  2. Känner ju att han kan vara den rätte o vill inte ge upp honom än.. Visst, det har varit lite konstigt nu men det ordnar sig :)
    Samma med mig, aldrig direkt varit singel, haft ett stort bekräftelsebehov o varit ihop med killar bara för att de velat ha mig o jag tagit dom för o ha nån.
    Har dejtat en massa o börjat tröttna på det :P Var ju singel nu i 2 år drygt o så länge har jag aldrig varit singel innan..
    Vi får se hur detta går :)
    Kram.

    SvaraRadera