torsdag 11 mars 2010

Fortsättningen.

Här följer fortsättningen från gårdagens inlägg.

Vi satt ju som sagt på Anchor och pratade och skrattade, E och jag spanade efter lite killar till mig, det var kul.
E och hennes kompis (som jag inte minns namnet på) var där ihop med en killkompis till dom, J, sedan var det ju då D och jag och nån tjej som jag inte vet vem hon var, hon dök bara upp..
J frågade varför jag inte drack öl och jag sa att jag inte hade råd, sen fortsatte vi prata ett tag till, efter en stund försvann J och kom tillbaka med en öl till mig. Det var snällt och jag började dricka, när jag hunnit genom halva ölen kom D med en öl till mig, jag svepte resten av ölen (inte jättesmart) och började på nya flaskan..
Jag hade ju innan (på KGB) druckit 2 BacardiBreezer så dessa 2 öl började kännas...
Sedan var kvällen riktigt rolig, jag hade så kul, skrattade, pratade och trivdes som fisken i vattnet, E och jag kom bra överrens och det var kul.
Jag blir ju så flirtig när jag dricker, det vet jag om, flirtar med allt och alla nästan..
Satt och småflirtade med D lite, jag skulle aldrig göra något med honom, men vi är såpass nära vänner att jag kan bli lite sån mot honom. Det var fler som trodde vi var ihop när de såg oss, ändå gjorde vi inget..
Vi sa det att vi inte var ihop men nära vänner så de skulle förstå.
Sedan började jag prata med J lite, satt och pratade om musik, var vi bodde o sånna saker och helt plötsligt så satt vi där och kysstes.
Sedan så satt vi o pratade lite till allihop, klockan började närma sig 3 och stängningsdax, jag märker inte att folket gått, helt plötsligt var det D och jag kvar och tjejen jag inte vet vem hon är. Resten av gänget hade gått.
Jag gick på toa, sen gick vi 3 mot bussarna och jag åkte hem, slocknade med en gång glad och nöjd.
Det hände så mycket den natten, mycket som blir svårt att få ner i skrift eftersom det är mer inlevelse o berätta det. Men det var en jätterolig natt och jag skulle haft med kameran.

Dagen efter sov jag till 13 ungefär, var lite smått bakis, men det var det värt.

Alla Hjärtans Dag kom sedan, den firade jag ensam för första gången på länge, det kändes lite jobbigt, men ändå klarade jag det utan ångest.

Veckan därpå var det inga möten alls i Liljeholmen.
Torsdagen var jag hemma hos C och pyslade lite, gjorde smycken o tjötade, lyssnade på musik och åt mat, spelade spel och bråkade med katten..
Ena katten tyckte ju det var såå kul med alla snören o saker, så hon grävde fram dom ur lådorna..

Sedan åkte jag till J efter det, jag var lite tidig så stod i tunnelbanan och väntade, sedan kom jag på att han kanske kom med nått tåg där snart så jag stod kvar.. Mycket riktigt, där kom han, så vi hade sällskap hem till honom, handlade lite på vägen hem.
Sedan lagade han pannkakor åt oss, mellan pannkakorna så kollade han lite på OS och stod och kramades med mig. Han är så mysig och snäll.
Sedan åt vi, pratade, kollade OS, satte oss i soffan och fortsatte att titta samtidigt som vi pratade om allt som hänt och så.
Det var härligt den kvällen, det var vi 2 och OS, inga andra existerade kändes det som, jag var så avslappnad och det är skönt.

Stängde av TVn ett tag för att få lite TVfri tid, det var så mysigt att bara vara nära, vara hos honom, kunna släppa alla tankar och bekymmer för en liten stund.
Sedan satte vi på TVn igen och kollade på skidskytte till midnatt när det slutade och då gick vi och la oss och pratade tills vi somnade.

Sedan följde en ganska lugn vecka, var förkyld så orkade inte göra så mycket.
Den 24/2 började jag prata med en kille, B, på MSN, senare på kvällen även på telefon och sen den dagen har vi pratat nästan varje dag antingen på msn eller telefon eller både och..
Vi pratade 8 timmar i telefon första gången vi pratade, vi pratade om allt och inget, flummade lite och kom på att vi var ganska så lika i mycket.

Nu var det åter igen möten i Liljeholmen.

I början av mars så var det uppföljning igen i Huddinge, men jag vaknade med feber den dagen så orkade inte ta mig ut.

Den 5/3 försov jag mig så jag missade individualterapin den dagen, men han ringde och vi pratade lite snabbt på telefon.
Sedan åkte jag in till stan för att möta min kompis R från Skövde, hon var hos mig den helgen, vi var på stan lite på lördagen, åt mat och kollade lite i affärer.
Hon åkte hem på söndagen.

Den 9/3 åkte jag hem till J, det första han gör är att krama om mig hårt och länge, så vi stod där i hallen och det var så mysigt. Han började massera min nacke och efter ett tag så sa han till mig att lägga mig på sängen. Det gjorde jag och han masserade min rygg, det var så skönt, han gjorde det ordentligt oxå så var helt avslappnad sen.. När han var klar så la han sig intill mig o vi kramades o pratade ett tag innan det var dax att gå upp o äta muffins o se på film.

Vi såg på Taken, den var riktigt bra, satt på helspänn bägge 2 genom filmen o J hade ändå sett den tidigare.
Sedan satt vi uppe till 00:30 och pratade, lyssnade på musik (Rolling Stones) och han spelade lite gitarr för mig.
Vi pratade mycket om relationer, vad vi vill i livet och allt sånt, det går så lätt att prata med honom
Sedan gick vi o la oss, låg och mös lite innan vi somnade tätt ihop, jag somnade inte direkt, men snart sov jag gott jag med. Men vaknade till på natten av att det var så varmt, men somnade om ganska snabbt igen.

På morgonen åkte jag hem när han åkte till jobbet, vi pratade en del på tunnelbanan och innan jag gick av (går av innan honom) så kramades vi o så som vanligt när vi skiljs åt.

Åkte hem, la mig och vilade lite, somnade framför en film och sedan gick jag upp, gjorde mig i ordning och åkte in och mötte R som kom tillbaka till Stockholm igår.
Kände nu vilken värk jag hade i kroppen efter gårdagen med J, hela ryggen ömmade.. Men det var så skönt så det var det klart värt.

Vi gick in till H&M en sväng innan vi åkte hem till mig, hände inte så mycket, vi åt lite mat o pratade innan vi gick ner till mig o pratade innan hon gick o la sig.

Jag satt uppe inatt och bloggade och svarade på mail och så..

Idag så åkte hon iväg tidigt, jag gick o la mig igen och sov till 10:30, upp senare och åka till Liljeholmen. Mitt tåg var inställt så kom för sent, det är inte så kul, men det var bara 15 minuter.
Mötet gick bra, vi pratade färdigheter en hel del som vanligt.
Sedan åkte jag till centralen, mötte R och vi åkte hem. Jag åt lite hemma och sedan vart det mest prat och musik resten av kvällen.
Nu sover hon och jag ska väl lägga mig jag med, är ganska trött..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar