fredag 12 mars 2010

Lugn dag

R och jag har bara pratat, pratat och åter pratat hela dagen idag, vi skulle åkt in till Stockholm, men det vart inget av det.
Inget har hänt idag direkt, pratade lite med B i telefon, han är ganska kul, får mig alltid på gott humör.
Lyssnat på musik idag, slappat, ätit lite mat o så.
Mycket killsnack har det blivit, hon om sin och jag om J och B som är de killar som jag har i mitt liv, fast B har jag inte träffat än.

Fick brev från soc idag oxå, ska dit på torsdag, ska bli skönt och få lite ordning på ekonomin tills jag får jobb eller skolan börjar.
Arbetsförmedlingen hade ju gjort fel så jag kunde inte börja skolan som jag tänkt nu den 8 mars, så jag får börja i vår om utbildningen kommer igen.
Det är lite synd, men vad ska man göra..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar