söndag 14 mars 2010

Väntar..

R har inte kommit hem från krogen än, jag ska gå och möta henne vid tåget/bussen när hon kommer, men nu börjar det bli sent.. Få se om hon hör av sig, jag börjar bli trött och vill sova..

Haft en lugn kväll hemma, ätit lite stuvade makaroner, drack en BacardiBreezer efteråt och har lyssnat på en hel del musik. Lyssnade igenom alla mina The Ark skivor, så underbar musik!!
Kände mig som en tonåring igen där jag låg på golvet på mage, hästsvans i håret (nåja, en ganska liten hästsvans, men ändå), lyssnade på musik och sörplade Breezer...

Har pratat med lite vänner ikväll, pratat om allt mellan himmel o jord och det är kul, nu sover dock de flesta..

Skulle gärna krypa ner under täcket jag med nu, men väntar på att R ska höra av sig så jag vet när hon kommer hem igen.



Uppdatering 1:
Nu har det gått ca 1½ timma, klockan är 04:23 och jag har inte hört något än, nu är jag så trött så jag somnar snart. Får ta o ringa henne och se vart hon tagit vägen. Men det känns ju lite dumt, hon är ju ändå en vuxen människa och kan ta ansvar för sig själv.

Uppdatering 2:
Klockan är nu 06:45 och R ringde för 15 minuter sedan och sa att hon sovit hos sin bror och var på väg hem nu.
Jag försökte ringa henne vid 04:30 i morse men telefonsvararen gick igång, så jag gick och la mig efter ett tag istället, var ju så trött.
Så sov ca 1 timma innan hon ringde.
Kanske får sova lite till innan hon ringer igen, hon skulle ringa när hon var nästan framme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar