måndag 15 mars 2010

Ny vecka.

I dag åkte R hem, vinkade av henne vid dörren för nån timma sedan.
Nu slappar jag bara i väntan på mötet jag ska på kl 14:30, en grej som jag ska gå eftersom jag måste ha hjälp av socialen nu tills jag vet hur det blir med skola o jobb o så.
Så ska dit o söka jobb 4 timmar i veckan.
Ska gå vid 13:45 tiden tänkte jag så jag vet jag kommer i tid om jag inte skulle hitta, men ska kolla på kartan vart jag ska.

Igår åkte ju R in till Stockholm för att köpa en sak, 4 timmar senare ringde hon och sa att hon hade träffat sin kille och att hon inte visste när hon skulle komma tillbaka.
Tänkte att hon kanske skulle vara tillbaka i tid så vi kunde äta, men hon hörde inte av sig förrän vid 22:20 och sa hon var på väg.

Så kom hon tillbaka runt 23, pratade lite o sen somnade hon och jag kunde inte sova.. Slängde igång en film o sen sov jag oxå efter ett tag.

Nu sitter jag här o pratar lite med B och svarar på mail o så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar