torsdag 18 mars 2010

Tur..

Tur att jag inte har något som helst att äta hemma för då hade jag vräkt i mig nu..

Pratade med pappa förut och jag skulle ju ner i helgen, men fick veta nu att min syster ska komma så jag klarar inte av det då.
Hon har skrivit för elaka saker om mig för att jag ska klara vara under samma tak som henne och vara trevlig. Jag kommer inte kunna vara mig själv om hon är där för då är det risk att det kommer nya hemskheter i hennes dagböcker till allas beskådan.

Jag berättade för pappa vad hon skrivit och sa det att jag inte klarar att komma ner. Men jag har så dåligt samvete, han fyller ju år på söndag och jag vill verkligen åka ner och fira honom ihop med resten av släkten.
Men min ångest o allt blir för stort för att jag ska klara av det, vill inte heller proppa i mig medicin när jag ska dit för då är jag ju helt borta och ändå inte mig själv..
Atarax skulle säkert inte hjälpa så skulle väl få ta en sömntablett för att bli lugn och inte bry mig, men då sitter jag ju och är dåsig istället..

Men pappa sa det att jag kunde komma ner nästa helg istället så det blir nog så, men biljetterna var inte billiga.. Men jag vill verkligen åka ner.

Pappa ska prata med min syster oxå sa han, så hon kan förstå lite att felet inte bara ligger hos mig, det är mycket som spelar in. Hon kan lika gärna ha en lika stor del i allt som alla andra har, det är inte mitt fel att jag har borderline..
Jag visste ju inte ens att det fanns något som hette så förrän för 1 år sedan, har läst om det när jag läst psykologi, men det mindes ju inte jag.

Imorgon ska jag på första mötet på socialen, ska bli spännande och se hur det blir och framför allt ska det bli spännande att se om jag hittar dit.. Hehe..
Sedan har jag mötet på Liljeholmen efter och jag har en del att ta upp, 3 personer som svikit mig sen förra veckan och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det ena sveket.

Jag borde sova nu, men är inte trött, fast jag är trött egentligen.. För mycket tankar just nu om allt som hänt, allt jag läst o så..
Ska ju upp imorgon, soc är 09:15 och jag ska gå typ 45 minuter innan så jag verkligen hinner om jag skulle gå fel. Vet ju inte vart det ligger..

Har lyssnat på ännu mer gammal härlig musik idag, så skönt att ha kvar all musik, många minnen. Bogrens, på den tiden man sprang där med A och B, det var tider det, inga bekymmer..

Nu ska jag släcka ner o försöka sova, ska väl slänga igång nån film som vanligt. Har sett Lejonkungen 1-3 nu dessa senaste nätter, de är så kul och jag kan replikerna utantill från 1an.. Haha.. Sitter och pratar med i filmen, tur jag är ensam...

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar